Ångest

Jag har ångest över att jag inte bloggade igår och imorse.. Jag vill verkligen men jag hinner inte! :( Ska verkligen försöka uppdatera bra under dagen, men jag ska till pappa och under tiden jag åker dit och packar och sådär kan det vara lite svårt. Men jag skriver när jag kan i skolan och när jag väl kommit till pappa så kommer jag blogga bra och svara på alla kommentarer! :)

Nu har jag iallafall gjort klart matteprovet, men jag sitter fortfarande kvar på lektionen. Jag var tvungen att göra om en uppgift för att jag inte visade uträkningen tillräckligt bra.. Läraren sa att om jag gick i nian skulle jag bara få ett E för uträkningen, men när jag gjorde om den var den tydligen mycket bättre :)
Om 20 minuter har jag franska, då blir det glosförhör. Tror jag kan dom, pluggade i onsdags. Aja, jag bloggar på lunchen om jag hinner!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0