Hallonsaft


Väldigt dålig uppdatering idag, jag vet. Sämst statistik bara för det.

Men jag och Ella har haft vädigt fullt upp idag, och när jag hade tid att blogga hade jag jätteont i magen så jag orkade inte. Vi tittade på två filmer imorse innan vi gick upp, och så turades vi om att duscha medan den andra städade upp lite i Ellas rum efter igår. Kring 3, halv 4 åt vi frukost, en lång baguette var. Vi åkte in till liljeholmen väldigt snabbt också innan jag åkte hem, och jag kom hem för kanske 45 minuter sen eller så. Det tar verkligen hur lång tid som helst att starta min dator!

Nu sitter jag och tittar på ännu en film, Ringaren i Notre Dame 2 på Disney Channel och dricker saft till det. Ska försöka uppdatera lite extra ikväll bara för att det har varit så dålig uppdatering under dagen.

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0