Musik » Idrott » Moderna Museet » Kista

Godmorgon!

Ja, idag ska det bli bra uppdatering igen! Jag är inte helt frisk än, jag har fortfarande sjukt ont i halsen, men jag ska åka till skolan ändå, och det betyder att jag kan blogga.

Anyway, vi ska till Moderna Museet med skolan idag. Jag är inte sådär förtjust i att gå på museum med skolan, brukar bli ganska tråkigt.. Det är roligare och mycket mer intressant om man går med nån i familjen eller en kompis.
Vi åker dit efter lunch, alltså hinner jag ha musik och idrott innan. Ganska skön dag alltså, inget skrivarbete :D
Eftersom att vi åker på eftermiddagen, kommer vi sluta direkt efter museet, och vi behöver inte åka tillbaka till skolan innan vi får sluta. Så från museet ska jag åka in till Kista med Saga! :) Det enda jag har bestämt mig för att köpa är skor, och kanske en hårfärg, men jag hittar säkert nåt mer.

Nu ska jag fixa mig, kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: sannas rum

Gillar det här glittret du har som ett genomgående tema i din design (:

2012-02-02 @ 10:38:10
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Melissa Lavali - Vikt och Fotografering

Hej! Kikar in och lämnar lite avtryck, hoppas du haft en trevlig dag hittills :)

2012-02-02 @ 13:18:02
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt! Hade tänk köpa skor imorgon! :-)

lägg ut bild på dina? :)

2012-02-02 @ 19:44:47
Postat av: Matilda

SV: Låter härligt! :)

2012-02-02 @ 20:51:43
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0