Läxor läxor läxor..

Sitter fortfarande med läxor.. Är riktigt trött men jag måste ju.. Håller på med Engelskan nu, ska läsa nån text och träna på glosor. Sen måste jag börja med svenskan, ligger jättemycket efter! Måste läsa ut min bok tills på torsdag, ligger på sida 102 av 344.. Inte bra.

Imorgon blir det också en massa läxor, då ska jag göra franskan och matten. Ska såklart fortsätta med läsningen också, jag ska dessutom ta ut 20 citat till boken och skriva en tanke om varje citat. Jag har skrivit 7 citat, 13 kvar alltså.. Blir väl att åka hem direkt efter skolan då! Slutat ändå senare än dom flesta av mina kompisar, det är jag, Hedda och Gerda bara som har franskalektion på eftermiddagen.

Nej, nu måste jag fortsätta med läxorna! Vill ha läst minst 30 sidor i boken innan midnatt, och jag måste göra Engelskan först. Puss på er <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0